maandag 2 juli 2012

NAAR BEP


Dit weekend trokken we richting Nederland voor een workshop bij een superleuke quiltshop
Atelier bep.
Ik had me ingeschreven voor de zomerblommenbee. Het werd heel gezellig. Haar winkeltje, haar tuin, het is gewoon een droom! We werkten gezellig buiten onder het afdakje met de plonzende kikkers op de achtergrond. Zalig ontspannen!

We spent last weekend in the Netherlands where I went to a workshop at Atelier bep.
We made a little flowerquilt . Bep lives at a very nice place, a country-style house with a beautiful garden. We could sit outside on the veranda animated by the sound of the frogs in the pond behind us.









Mijn eerste 2 bloemetjes.
My first  hexagonflowers.











Rond het terras en het schuurtje hangen overal werkjes van Bep.

These are decorations and quilts from Bep.















De zaterdag gingen we ook al fietsen in het Hollandse landschap.

On Saturday we went cycling in the Dutch landscape.




Af en toe zie je in de weide  palen voor ooievaarsnesten.

Here and there you see pales in the meadows for stork's nests.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige omgeving daar kom je wel tot rust .
    En dan dit plekje aan de vijver zalig moet dat zijn om daar te kunnen zitten naaien tussen het groen .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Stephany,

    Ik vond het erg leuk om je te leren kennen en ook ik vond het erg gezellig bij Bep. Je hebt er veel en hele mooie foto's gemaakt.
    Nu ga ik eens rustig jouw blog doorsnuffelen.

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen