woensdag 28 november 2012

JARIG

            Gisteren werd ik 40 jaar! Van DH kreeg ik een sjaal van oilily en bloemen.
 
Yesterday was my birthday, 40 years old!! My dear husband gave me a shawl and flowers.

 
 
 
 
Van mijn Australische vriendin Leanne kreeg ik dit superleuke quiltkado : een stoffenmandje, een patroontje, hexagonmalletjes, een speldenkussen en stofjes.
 
From my Australian penfriend Leanne I have got these beautiful quilt-gifts : a fabric basket, a pattern, hexagontemplates, a pincushion and fabric. Thanks a lot Leanne!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vanmorgen ging ik even langs bij de kringloopwinkel en vond er deze leuke kerstspullen. In het kadertje ga ik een geborduurd alfabetje steken en het boompje ga ik wat 'uitdunnen'. Later meer daarover in een ander blogje.
 
This morning I went to the secondhand-shop. I found some nice X-mas things. In the red frame I want to put a little cross-stitch sampler that I made last summer and the X-mas tree needs to become a litlle bit 'thinner'. You will read about it in another blog.
 
 
 
Mijn mooiste vondst was deze mand! Voor 50 cent. Ik vind ze super. Het lijkt zo op een oud vissersmandje. Dat ga ik in de zomer buitenzetten met zelfgemaakte stoffen vissen erin.
 
The most beautiful thing I found was this basket, for only 50 cent.  It looks like an old fishermen-basket. I want to put it in the garden next summer with cotton-fishes in it.
 
 
 
*********************** 
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Proficiat met je verjaardag .
    Wat ben je verwend geweest van je man en van je vriendin .
    Ook heel mooie stofjes weet je al wat je er ga mee maken ?

    BeantwoordenVerwijderen