dinsdag 15 januari 2013

WINTER

 
Hoi, het sneeuwt, zie je? Dit was van gisteren ,toen lag er nog niet zoveel sneeuw. Maar nu is het in mijn tuin één groot wit tapijt! Kijk maar.
 
Hi there, it's snowing. Do you see? I like it! It's the first year that I'm really aware of it.
 I'm 3 years old now. I'm a BIG boy!
 
 
 
Ik vind het wel leuk hoor, dan kan ik met mijn broertjes in de sneeuw spelen!
 Look at my garden!
 
Groetjes,   
                        Cyriel
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zijn ogen zijn eraf van gisteren.
Mijn mama heeft ook nog een quilt van sneeuwmannen.
 
Our snowman lost his eyes yesterday.
My mum has also a quilt of snowmen.
 
 
 
 
************
 
 
Het sokkenbreien schiet goed op. Het been van de eerste is ongeveer af. Vanavond is er weer bijeenkomst van 'het zevende knoopsgat', dan kan ik de hiel leren breien.
 
My first sock I am knitting. Tonight we have another bee, then I will learn to knit the heel.
 
 
Dit is de SAL (Stich A Long) van Atelier Soedidee.
 Daar verschijnt iedere maand het vervolg van.
Ik heb al 2 delen geborduurd.
 
This is the Stitchalong from Atelier Soedidee. I finished part 2.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Mooie foto's van de sneeuw en voor de kinderen is het helemaal kermis als ze kunnen gooien met sneeuwballen .
    Ik geniet er hier ook van .

    En wat ben je al naarstig bezig geweest met breien en naaien .

    BeantwoordenVerwijderen