woensdag 27 februari 2013

VERWEND

 
Ik verlang naar de lente! Heb alvast wat bloemzaden gekocht, misschien helpt het om wat warmere dagen te krijgen. Het weer blijft zo altijd hetzelfde de laatste tijd, grijs en koud.
Van deze kleuren word ik weeral wat vrolijker. En van de kadootjes die je hieronder ziet.
 
I'm looking forward for Spring. It's so cold and grey now. I hope the weather changes soon.
I'm allready in the mood with colourful flowerseeds and the presents that I have got.
 
 
 
Het garen heb ik gewonnen op de Supergoof-namiddag. En het speldekussentje in een notendop kreeg iedereen daar bij het binnenkomen (van  Zonnedekens).
 
Threads from the Show last Saturday. The pincushion was a little present for all occupants.
 


 
Dit heb ik lekker voor mezelf gekocht. Charm pack van Fig tree.
 
A present for myself. Fig tree.
 
 
 
Dit kreeg ik van mijn vriendin Leanne , een naaldenmapje en een wenskaart om zelf te borduren.
 
This needlecase and stitcherie-card are presents from Leanne.
 
 
 
********************
 
 
 
Gespot in de nieuwe Home&Garden. Het doet mij denken aan de vogelkooitjes van Tilda.
Die staan in één van haar boeken...
 
From the magazine Home&Garden. It makes me think of Tilda-cages from one of her books...
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Lovely photos Steph, all my summer flowers are almost finished, soon I will be planting bulbs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja de lente daar snak ik ook naar en het zijn inderdaad allemaal lentekleurtjes. De kooi is mooi en is inderdaad op tilda lijkend
    groetjes gratienne

    BeantwoordenVerwijderen