woensdag 3 juli 2013

SUMMER

 
 
 
 
 
Vandaag heb ik de workshop bloemenmandjes gevolgd bij 'de tovenaald' en ik ben heel tevreden met het resultaat! De binnenkant is licht tafelzeil.
 
Today I made these fabric baskets, a workshop from 'de tovenaald'.
 
 
 
 
 
Eventjes de stinkerkes erin gezet!  Lekker fleurig.
 
 
 
De stof met bloemen is lichtblauw, dat komt hier minder fel uit.
 
 
*********************
 
Zomerse mandjes, daar passen wat zomerse hapjes bij en zomerse uitstapjes , naar de rozentuin bijvoorbeeld.
 
I have some summer pictures for you, about the rosegarden and happy summerfoodies.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
****************
 
 
 
 
 
Deze hartjes en het vogeltje heb ik gemaakt voor aan het nieuwe rekje dat in de tuin hangt.
Vorig jaar gekocht bij 'les jardins de la grange' , een leuke bezoektuin.
 
En met een hapje erbij, geniet ik lekker van mijn tuin.
 
I like to sit in the garden, watching the children play, enjoying the sun (if she comes!). The hearts are made by myself for my new rack.
 
 
*********************
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk geworden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your fabric baskets are lovely, they look nice with plants inside. The gardens are beautiful, we have no flowers in our garden now winter is here, I can't wait for spring.

    BeantwoordenVerwijderen