zondag 21 juli 2013

ZOMER

Al twee weken is het volop zomer (vandaag 33 graden) en ik geniet ervan. Lekker buiten zitten met de nieuwe quiltmania, een steekje naaien en een shopke doen. Zo heb ik dit prachtige portemonneetje gekocht in Gent!
 

Already two weeks we have wonderful summerweather ( up to 33 degrees), and I like it. I sit in the garden to read a quilt magazine, do some stitching or go to a shop. Look what I found in Gent!
Just lovely, isn't it?


 
 
Het komt van een heel leuk winkeltje 'Fatima', naast de school van St-Lucas in Gent. (Zwartezusterstraat)
Ik heb er vroeger nog op school gezeten, 1ste jaar binnenhuisarchitectuur gedaan, en als ik nu in Gent ga shoppen, parkeer ik mij altijd daar in de buurt en loop nog een stukje te voet tot aan de winkelstraat. Zo ziet het eruit vanbinnen :
 
 
 
 
 
 
Ik vond er ook nog deze mooie tas (gereycleerd van PETflessen)
 
I also bought this bag and some Moda fabric.
 
 
 
en ze verkopen er ook stoffen, zoals deze van moda
 
 
 
 
 
Ik wil graag eens een zakje met een ritsje leren maken en dit als binnenvoering gebruiken.
 
 
**********************
 
 
 
 
Verder ben ik aan het borduren aan dit werkje van Atelier Soedidee.
Een mooi antiek mapje voor garens en naaldjes op prachtig koffiekleurig linnen.
 
I'm doing some crossstitch, an antique needlecase.
 
 
Om tussendoor even te zonnen op mijn zomerbed!
Deze quilt heb ik enkele jaren geleden gemaakt op maat voor het bed
(volledig handwerk).
 
And I relax from time to time on my summerbed!
For which I made this quilt some years ago.
(handmade)
 





 
 
***************
 
Geniet van het mooie weer!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten