zaterdag 9 november 2013

KERST-IDEE

Toen ik wat aan het bladeren was in de foto-mapjes op mijn computer kwam ik deze weer tegen, een hartjes&klosje slinger, ooit gemaakt voor Leanne als kerstkadootje. Ik wil er wel nog eens eentje maken voor mezelf. Met blauwe en groene tinten zou hij ook leuk zijn. Of gewoon allemaal klosjes!
               De hartjes zijn verbonden met zwarte ijzerdraad,
             telkens korte stukjes die vooraan gekruld werden.
 
I was looking at old pictures on my laptop as I found this garland that I made for Leanne some time ago. I would like to make one for myself too. It's nice for X-mas or in other colours, or only spools!





En dan heb ik nog een hele mooie link om op een eenvoudige manier een babysokje te breien.
Gekregen via een lid van ons brei/haak/naai-clubje 'Het zevende knoopsgat'.
 
 
 
 
Above a link to knit babysocks very easy. I think I'll try it because I still have this nice picture from a magazine to knit little Christmas-stockings.
 
 
Want er ligt nog een leuk sokjes-ideetje in de kast. Ojee, wanneer gaan we dit allemaal doen?
Ik verveel mij nooit !
 
 
 
 
********************
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten