donderdag 5 juni 2014

LEKKER FIETSEN

Fietsen doen wij heel graag en waar we wonen, 
zit je op nog geen kilometer tussen de velden.
Dus zodra het weer een beetje meezit, zijn we vertrokken.
Ik geniet altijd van de huizen en mooie tuintjes die we tegenkomen.
In onze streek zijn ook veel boomgaarden (appels en peren).

We like to cycle on sundays and holidays. 
And we live very near to the countryside.
I enjoy the nice houses and gardens, and the beautiful nature.









orchards with apple and pear trees 










nice gardens and chapels 






***********



 
En dit maakte ik in een workshop bij Tonia van  de tovenaald.
Een pennezak met rits. Had nog nooit een rits ingestoken.
Ik ga deze gebruiken om mijn haaknaalden op te bergen. 
En ik wil dan ook nog eens een groter zakje maken met een rits.

I made this pencil case in a workshop at 'de tovenaald'.
It's Tilda fabric. I will use it for my crochet-hooks.



 ******



Geen opmerkingen:

Een reactie posten