donderdag 26 februari 2015

HAKEN

AFFO



Deze kleine granny's wou ik gebruiken voor een sjaal, 
maar het duurt me te lang. Ik heb er 6 aan elkaar gezet en
dit rond een vaas gedaan. Nu nog mooie tulpen mee-
brengen van de AH!

 I wanted to use these little granny squares for a scarf, but it takes too much
time to make it. So I took 6 of them and decorated a vase.
I only have to buy some nice tulips now from the dutch supermarket that 
we have here in the neighbourhood.




 Dit gaat nu de sjaal worden, het haakt veel sneller en 'tis mode van 
kant en veel gaten, dus !
Ik hou van pastelkleurtjes.

This is how my new scarf is gonna be. With all the holes, it goes much 
faster (lazy crochet LOL)!

 

Er zijn ook nog 4 theelichtjes af, gehaakt voor mijn moeder.

4 tea-candle-covers for my mother.

 


En op de achtergrond liggen de gele granny's klaar voor een lente-kussen.

 And on the background the yellow and lightgreen granny's for a cushion.


 
Ik maak er een vierkant van en ga dit vastnaaien op een bestaande
kussenhoes van de action.

I'll make a square and then sew it on a cushion-cover.


 
***
HAVE A NICE DAY
***







Geen opmerkingen:

Een reactie posten