dinsdag 28 juli 2015

TAS EN SOKKEN

Mijn gehaakte tas is een AFFO. Ze heeft al goed dienst gedaan als
strandtas. Ik stop wel mijn spullen in plastic zakjes want de tas is redelijk 
open vanboven. Maar de zakjes zijn wel handig, zo vind je vlugger 
je gerief terug in de tas.

My crochet-bag is ready. I allready used it to go to the beach. 







***********

En van de zomer naar de winter ...sokken af !!!!!
Mijn eerste paar zelfgebreide sokken. Wat ben ik blij.


And from Summer into Winter ... socks are ready !!!
My first pair of knitted socks. 





Ben ondertussen aan het volgende paar begonnen.

This will be the second pair.


Heel leuk breien met de korte rondbreinaalden, en je kan ze overal 
mee naartoe nemen : naar het strand, in de auto onderweg op reis, 
als de kinderen op een speelplein spelen. Elke plek is goed om te breien!

I love to knit with this circular needle and it's compact to take 
with you everywhere you go : to the beach, in the car when we drive somewhere,
at the playground, knitting when my children are playing.

***********

Geen opmerkingen:

Een reactie posten