zondag 7 februari 2016

BLOEMEN

We zijn alweer februari en de 2de 
van the Snowflower diaries is bijna af.
Op 10 februari komt het patroontje van maart.

My february is almost finished.
I'm looking forward to the 10th for the pattern 
of March.



Veel regen gehad de laatste dagen, maar al bij al een 
warme winter.

Our winter has been very soft. Lots of rain, but no snow.


En dan opeens, in het hoekje, komt de 
eerste paaslelie piepen!  Yes.

And there he is, my first daffodil. I love it.
 

Tijd om de bloemenquilt van Atelier Bep
af te werken!
Daar volgde ik eens een workshop van 
in haar atelier in Hall. Heel gezellig.

Time to finish this little quilt from
Atelier Bep (my favourite quiltshop).

 

En er staat ook nog een breiwerkje op.
Wol gecombineerd met katoen voor een zachte lentesjaal.

Wool&cotton for this shawl.



******************



1 opmerking:

  1. Wat een leuk hoekje is dat in jullie tuin. Ik houd zo van die omheining en dat poortje. Gezellig. Voor je borduurwerk heb ik bewondering, vooral omdat ik dat zelf niet kan. Ja de bloemenquilt van Bep is ook al zo gezellig en die lente sjaal zijn hele mooie kleuren. Kortom: je bent goed bezig en HELEMAAL mijn smaak allemaal. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen