maandag 7 mei 2012

VINGERHOEDJES



 
Vorige week is deze terug uit de kast gekomen en heeft er 2 rijtjes bijgekregen. Het moet een kussen worden. Ik vind ze nog altijd heel leuk die vingerhoedjes.

Last week I took this project out of my cabinet and added another 2 rows. I still love them, those thimbles. It has to be a cushion.




Heel veel genaaid heb ik niet want ik kan uren naar leuke blogs kijken en dus blijft mijn werk liggen, maar je krijgt er zoveel leuke dingen te zien.

I didn't sew a lot because I can spend hours and hours looking at nice blogs!!


Super en heel eenvoudig vind ik deze op de site van Bep

I really love this one from atelier Bep.



En op Craftsy staan er ook altijd speciale dingen zoals links op de foto hierboven, een stuk zeep met een jasje eromheen gevilt, die kan je dan telkens natmaken om je mee in te zepen, en zo heb je meteen een washandje erbij. Dit moet ik toch eens uitproberen! Ben heel benieuwd of het werkt.

And on Craftsy I also find nice things, just like on the leftside of this picture,  a felted soap.
They put wool around a piece of soap and felt it. Then you have to use it like that to wash yourself, so you don't need an extra washcloth. I have to try this out!!


***********


Geen opmerkingen:

Een reactie posten