zondag 12 mei 2013

MOEDERDAG


 REMI


 
Leuke cadeautjes gekregen voor moederdag van onze 3 jongens.
Wat ben ik trots op jullie!
 
I got nice presents from my 3 boys for mothers'day.
Love you boys!
 
 
 
 
 
 
CYRIEL
 
 
 
 
MAURICE
 
 
 
 
 
 
En van papa dit prachtig boeket met pioenrozen, prachtig als ze opengaan!
En een kadobon!
 
And from my DH the most beautiful flowers with peonies!
And a gift card!
 
 
*********************
 
 
Ben ondertussen mijn laatste boord aan het quilten van de Henriëtta, dan nog de bies en klaar. Hij moet echt eens af. Lag al een jaar te wachten.
 
I'm busy quilting the last border from my Henriëtta quilt. Hope to finish this quilt soon.
 
 
 
 
Met het lang weekend heb ik veel kunnen quilten, we reden naar het stadje Veere in Zeeland (Nederland), in de auto werk ik dan verder aan mijn quilt.
We gingen ook naar Domburg, aan de kust. En lekker gegeten in een visrestaurant 's avonds.
 
 
We had a small holiday (long weekend) and we went to Veere, a town in the Netherlands.
Then we drove further to Domburg, a village at the seaside.
 
 
 
 
VEERE
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mooi Hollandse huisjes, met die dakrand!
 
Typical dutch houses.
 
 
 
 
 
 
 
 
En decoratiewinkeltjes, helaas geen servies van Greengate gevonden.
 
And decorationshops, unfortunately I didn't find china from Greengate (which I love so much)
 
 
 
**********************
 
 



1 opmerking:

  1. Beautiful gifts from your sweet boys Steph. I used to love the things my boys made me when they were smaller.

    BeantwoordenVerwijderen