woensdag 22 mei 2013

TILDA KUSSEN

Tilda blijft één van mijn favorieten en vandaag heb ik een kussen gemaakt van het charmpack 'Winter memories' dat ik vorige winter kocht bij Pipoos.
 
Tilda is still my favourite and today I made a cushion from a charmpack called 'Winter memories' which I bought last winter at the craftshop Pipoos.
 








In de zijkanten heb ik wit bolletjeslint meegestikt, ook van Pipoos.
Ik had niet genoeg voor de hele omtrek maar eigenlijk is het zo nog mooier.
 
I stitched some ribbon in the borders. I had not enough for the whole cushion,
 but I like it like this.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Het kussen past heel goed bij deze kussens en fleecedeken (mintkleur) dat ik vorige week kocht in Casa!
 
These things are not made by me, but bought at a home-decorating shop Casa!
They go well with the Tilda cushion.
 

***************


Geen opmerkingen:

Een reactie posten