woensdag 10 juli 2013

QUILTING BEE

Vandaag quilting bee gehad bij de Quiltmadammen en er werd heel ijverig gewerkt!

Today we had a quilting bee with our group 'de quiltmadammen'.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mooi effect hoor Christine. De blokken zijn nu wel ondersteboven gefotografeerd, maar ja.
 
 
 
 
 
 
 

 
 


 
 
Er werd ook geborduurd, prachtig hé.
 
En Marina en Erna hadden hun werk van de handwerkles mee.
 
En ik werkte aan mijn rozen-blokken, ik weet nog niet precies hoeveel ik er ga maken.
De blokken zijn wit met een ster uit rozenstof, en ieder blok kleur ik in thee. Zo bekom ik verschillende tinten van 'vergeelde' blokken (ik zie graag zo'n oude look).
 
I continued my star-blocks, I use fabrics with roses on a white background and colour the blocks with tea.
 
 
 
*************************

Veel quiltplezier !

 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. It looks like such good fun, I wish I was there with you all. Your blocks are looking very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het was een gezellige middag .
    Je blokken waren zeer geslaagd .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was tof dat je er ook eens bij kon zijn...
    Waar quilters samen zijn is het altijd gezellig .
    Prettige vakantie !!
    Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. prettige namiddag gehad en nieuwe truukjes geleerd om stoffen te kleuren
      martine

      Verwijderen