maandag 21 juli 2014

TOP AF !

Het kussen was me zo bevallen dat ik graag nog een quilt wilde maken. En tada ....

I loved the cushion that I made, so I started te stitch for a quilt ...








De achterkant wordt deze zachte fleece.
Soft fleece for the back.





 Biais gemaakt voor de eindbies. 
Met een stof van oilily die ik nog liggen had 
van toen we vroeger naar de outlet in Alkmaar gingen.
Er zit ook een oud oilily sjaaltje in mijn quilt verwerkt.
Herinneringen!

I made 7 meters of biais for the binding.
It's fabric from oilily that I bought about 8 years ago in Alkmaar, Holland.



 7 meter lint





Hier vond ik  mooie stofjes, Pand Diependaele 
in Oudenaarde.
 Heb er veel gebruikt van Riley Blake link 

I bought a lot of fabrics at Pand Diependaele, they sell fabrics from Riley Blake.




En nu gaan we quilten !!!!

And know, starting to quilt !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten