zaterdag 3 januari 2015

TILDA & TILDA

Een echte Tilda pop, 

 A handmade Tilda doll,

kreeg ik kado van mijn Australische vriendin Leanne. Voor kerst doen we 
altijd een uitwisseling, er zat ook Australian tea bij en een 
patroon voor een speldenkussentje.

is what I received from Leanne (AU) for our Christmas-swap.
Thanks my friend. I love this very much.

Ik maakte voor Leanne een notitieboekje in vilt
I have made for Leanne, a notepad cover from felt.





Ik ben dol op Tildastofjes en zo heb ik het nieuwe jaar ingezet met een
mini-quiltje in Tilda stofjes. Het quiltje zal dienen om te etaleren bij
mijn antieke naaimachine. Ziehier het beginnetje : 

I'm fond of Tilda-fabrics and so I'm starting the new year with a mini
quilt with these fabrics.





Hier zat ik in de veranda in een stralend winterzonnetje, ondertussen ook genietend 
van een heel mooi boek over Amerika : reizen zonder John.

I was sitting in the sideroom enjoying a sunny winterday and reading 'reizen zonder John'.
It's a book about American people and history, based on an earlier book 'Travels' from 
John Steinbeck.
 
**********************


2 opmerkingen:

  1. So happy you liked your gifts Steph, I thought you would, Can't wait to see your new tilda quilt. It looks pretty already.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en leuk een heuse Tilda pop cadeau te krijgen en inderdaad die Tilda stofjes zijn heel leuk. Ik heb er ook verschillende. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen